درباره خودرو های هاوال و خرید لوازم یدکی haval

همه اطلاعاتی که در خصوص اجاره خودرو، اجاره ون و ماشین های اجاره ای نیاز دارید!

درباره خودرو های هاوال و خرید لوازم یدکی haval

۱۱۸ بازديد

ابتدا معرفی خودرو های هاوال

شرکت بهمن اقدام به ارائه یکی از بهترین برند های خودرو پینی در ایران رو کرده و اسم این برند هم هاوال هستش. 
خودرو های هاوال که شاید اگر شما این اتومبیل ها ندیده باشید،ندونید اما بسیار فراتر از مارکت چین روی استاندارد بودن و امکانات خودرو هاشون کار کردند و محصولات بسیار ارزنده ای رو به بازار خودرو روانه کردند. 
  • هاوال h2
  • هاوال h6
  • هاوال h9
معروف ترین اتومبیل های برند خودرو سازی هاوال در ایران به حساب میان که ضعیف ترین اتومبیل این خانواده رو میشه هاوال h2  معرفی کرد و بهترین اتومبیل هم h9 که گفته میشه این خودرو برای روسیه و آمریکا هم صادر شده و بسیار اتومبیل قابل احترامی هستش. 

اگر قصد خرید ماشین چینی دارید: 


دوستان من مدتی هستش که مطالعه زیادی تو ماشین های چینی دارم و شما هم قطعا قبل از خرید ماشین پای صحبت خیلی ها میشینید.
ما تو زمینه لوازم یدکی ماشین های چینی هم مشتری های زیادی داشتیم که بزرگ ترین وارد کننده های قطعات یدکی این خودرو ها بودن و همه خودرو های چینی رو خوب میشناسن. 
به محض ورود هاوال به ایران از سوی همین مشتری هامون خواسته شد که بصورت حرفه ای روی تبلیغات لوازم یدکی این خودرو ها هم کار بکنیم چون ماشینی داره وارد بازار میشه که به نظر میاد خیلی موفق باشه در فروش و جلب رضایت مشتری ها. 
چون هاوال ها هم از نظر ایمنی عالی هستن  هم ظاهر خیلی خوبی دارند و هم از نظر امکانات حرف های زیادی در برابر رقیب های اصلیشون مثل هایما و جک برای گفتن دارند. 
در این بین قیمت مناسب هم که تیر آخری هستش که هاوال به رقیبان خودش میزنه.

شاید با توجه به مطالعاتی که من داشتم بتونیم شایسه ترین رقیب خودرو های هاوال رو تو ایران محصولات چری تیگو 5 و تیگو 7 بدونیم اما طرفداران هاوال h9 اعتقاد دارند که این خودرو اصلا قابل قیاس با محصولات کره ای هم نیست و حتی میتونه با تویوتا رقابت کنه. 
دیگه این موارد رو خودتون جمع بندی کنید و ببینید چه تصیمیمی در مورد خرید خودرو میگیرید. 

خرید لوازم یدکی خودرو های هاوال


خب همونطور که میدونید بازار ارائه لوازم یدکی خودرو های چینی امروز خیلی گرمه و فروشگاه های زیادی برای ارائه قطعات خودرو های موفق و برجسته ای مثل هاوال h2 و هاوال h6 و هاوال h9 وجود داره. 
اما اینکه از کجا  بخرید تا از نظر کیفیت مطمئن باشید و قیمت منطقی هم بابت خرید لوازم یدکی این خودرو ها پرداخت کنه مسئله ای هستش که شاید مثل تمام مواردی که وقتی بازارش گرمم میشه، تبدیل به نوعی دغدغه بشه. 
چون افراد سود جو و دلال ها هم به سمت این موضوع کشیده میشن. 
ببینید دوستان بزرگ ترین وارد کننده لوازم یدکی خودرو های چینی مشتری ما هستش که چند وبسایت مختلف با نام های گوناگون هم داره. 
من میدونم که خودش بطور مستقیم از چین قطعات خودرو ها رو وارد میکنه و از همه فروشگاه های لوازم یدکی تهران هم بیشتر جنس میاره. 
خیلی از فروشگاه ها برای تهیه قطعاتشون هم بعد از گرفتن سفارش از همین فروشگاه قطعات رو تهیه می کنند و به مشتری ارسال می کنند. 
خب چه بهتر که شما هم از منبع اصلی و بدون واسطه خریدتون رو انجام بدید. 
لینک های زیر شما رو مسقیما به صفحات فروش قطعات یدکی این خودرو ها متصل میکنه و میتونید از طریق همین صفحات سفارش قطعات رو از هر کجای ایران بدید. 


البته این وبسایت یکی از فروشگاه های مجموعه هستش که به اسم چین یدک توس فعالیت می کنه.  
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.