معرفی chery tiggo5 مدل 2020

همه اطلاعاتی که در خصوص اجاره خودرو، اجاره ون و ماشین های اجاره ای نیاز دارید!

معرفی chery tiggo5 مدل 2020

۱۳۳ بازديد
هنگامی که یک ورزشکار از ورزش خود وقفه ای می گیرد ، احتمالاً بعید به نظر می رسد که او برای بازگشت آنها از نظر جسمی در اوج باشد. با این حال ، شما موارد خاصی را در خارج از کشور دارید که انتظارات را مغایر می دانید. Chery ، برندی که به لطف تلاش های گروه Automobile Automobile Group Inc (UAAGI) به ارمغان آورد ، در حال بازگشت به بازار فیلیپین است و با ترکیب کراس اوورهای Tiggo این کار را انجام می دهد.

این مثال خاص Tiggo 5x ، یک کراس اوور زیر کمپانی است که به دنبال خنثی کردن انتظارات شما و سپس برخی از آنها است. بیایید با یک بررسی کامل و صادقانه با تیگو 5x AT Luxury عمیق تر و نزدیکتر شویم. خواهیم دید که آیا بازگشت دوباره است یا خیر.

خارج tiggo5

به نظر می رسد زمان برای چری خوب بوده است. اکنون تحت مدیریت جدید ، این برند چهره ای جدید و به سبک کاملاً جدید از بدنه ایجاد می کند ، و با توجه به نحوه نگاه اتومبیل های این برند ، نتایج کاملاً چشمگیر است. اگرچه در مقایسه با بقیه قسمتها ، سبک غیرقابل توصیف است.

5x همان چیزی است که چری از آن به عنوان "جلوی خزنده ببر" یاد می کند. ما نمی دانیم نقوش گربه بزرگ در کجا واقع شده است ، اما این یک نگاه تمیز برای یک متقاطع است. شما چراغهای پروژکتور هالوژن دارید که از بین بردن و برش و LED DRL های خوبی دارند. مشبک بزرگ یک الگوی بافتی خوب است.

مشخصات جانبی توسط چرخ های آلیاژی دو تنی 17 اینچی جذاب تر شده است. خطوط بدن کمی سبک و معمولی است اما در کل تمیز به نظر می رسد. چراغ های روشن نگاه خوبی دارند ، زیرا دارای یک طرح LED است که پس از غروب آفتاب ، به آن زیبایی دلپذیری می بخشد.

داخل chery tiggo5

حتی به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه تر در بازار ، نوع Luxury AT با یک چرم داخلی ارائه می شود که برای لمس بسیار مناسب است. نازک نیست و نرمترین اثاثه یا لوازم داخلی نیست ، اما وقتی روی آن می نشینید ، احساس خوبی دارد. همچنین چندین عنصر نیز برای لمس نرم وجود دارد ، مانند کفن داشبورد. عناصر لاستیکی مانند قاب که سیستم 10 اینچی سرگرمی را احاطه کرده است نیز وجود دارد و در بیشتر مواقع محکم است. ما همچنین از دیدن خودرویی از این نقطه قیمت با یک قسمت کوسن برای پای شما شوکه شدیم. پلاستیک های مشکی پیانو در اطراف کابین وجود دارد که به نظر ما ماندگارترین انتخاب نیست ، اما به برخی از موسیقی های پاپ یک طراحی کلی مات می بخشد.

فضای کابین برای اکثر فیلیپین ها با اندازه متوسط ​​کافی است. قسمت جلوی آن کاملاً جادار است و صندلی های عقب اتاق از یک اتاق خوب در کنار هم دارند اما صندلی مخصوص صندلی مخصوص مسافران برای این بخش استاندارد است. کاملاً واضح نیست ، اما افراد بزرگتر ممکن است در مسافرت های طولانی ، کار سختی داشته باشند. تجهیزات موجود در قسمت عقب کمی فاقد است و به جای دریچه های هوای عقب ، مسافران پشتی سوراخ های مکعبی را در پایین مرکز مشاهده می کنند ، بدون اینکه بازو داشته باشد.

فضای بار کافی است و نبود لب باعث می شود وسایل سنگین تر با سهولت در عقب قرار بگیرند. در صورت عدم مسافر بودن ، می توانید صندلی های عقب را نیز به پایین بکشید تا فضای بیشتری داشته باشید. اتاق بار با سایر قسمتها مطابقت دارد و این بدان معنی است که برای بیشتر کارها کاملاً قابل سرویس است تا زمانی که بارهای بزرگ را حمل نمی کنید.

امکانات رفاهی chery tiggo5

ساخته شده بر روی یک قاب unibody با یک بند MacPherson در قسمت جلویی ، و یک تیر پیچ در عقب به معنای این است که Tiggo 5x سواری قابل قبولی دارد. در اثر برخورد EDSA یا خط کامیون C5 ، یک دزدگیر قابل توجه رخ داده است ، اما این را می توان به چرخ های 17 اینچی خودرو و وزن نسبت داد که بیش از 1.300 کیلوگرم است.

گفته می شود ، این یک حرکت خوب است. تنظیم سیستم تعلیق نرم برای نواقص جزئی جاده خوب است ، اما برای قسمت های ضربه گیر ، کمی متزلزل خواهد بود. اگر تصمیم دارید که آن را با شیب کامل رانندگی کنید ، عایق NVH منصفانه است ، زیرا برخی از مزاحمت ها به دلیل سر و صدای جاده و سر و صدای موتور است. اگر شما آن را به صورت مدنی رانندگی کنید ، موتور به سختی باعث می شود تا آنرا جلب کنید.

فن آوری و تکنولوژی در chery tiggo5

یک صفحه نمایش سرگرمی با ارزش 9 اینچ از املاک و مستغلات صفحه نمایش مورب ، چشم انداز در هر خودرو است. با اتصال بلوتوث و درگاه USB که به کاربر امکان می دهد با Apple CarPlay جفت شود ، این واحد به اندازه کافی برای هر کاربر اپل قابل استفاده است. سیستم عامل Android Auto روی سیستم وجود ندارد ، بنابراین ویژگی آن را از دست می دهیم ، اما سیستم صوتی کاملاً خوب است و مقدار خوبی از پانچ و عمق کم دارد. دوربین پشتیبان نیز خروجی این صفحه نمایش بزرگ را نشان می دهد و همچنین دارای راهنمایی هایی برای پارک راحت تر است. دستگیره صدا به خوبی در نزدیکی اهرم دنده قرار دارد که یک منطقه مناسب برای قرار دادن دستگیره است.

خوشه سنج دیجیتال یک امتیاز بزرگ است ، به خصوص که اتومبیل های این نقطه قیمتی معمولاً دارای ابزار دقیق آنالوگ و دیجیتال هستند. یکی از نتایج این سیستم انگلیسی تقریباً ترجمه شده است که چند بیت از دستور زبان بد یا اصطلاحات ناخوشایند را ایجاد می کند. با این حال این یک معامله گر نیست. ما این واقعیت را دوست داریم که Tiggo 5x دارای کنترل کروز و مانیتورینگ فشار تایر به صورت استاندارد در کل صفحات است ، شما همچنین دارای یک ترمز پارکینگ الکترونیکی با نگه داشتن ترمز خودکار هستید که در این بخش بی نظیر است ، اگرچه این ویژگی فقط در آن موجود است انواع CVT. قطعه دیگری از فناوری که از آن لذت می بریم و به اندازه کافی در این بخش نمی بینیم صندلی های قدرت هستند. تنظیم دستی صندلی کار را به پایان می رساند ، اما این صندلی های قدرت آن مقدار کمی لوکس را به Chery Tiggo AT Luxury اضافه می کنند - با عرض پوزش در صورتی که این کار اضافی به نظر می رسد. حتی وقتی در آن نشسته اید ، با این حال ، Tiggo هنوز هم یک ویژگی نادر در این دسته دارد. صفحه کلید امکان ورود غیرفعال را فراهم می کند ، اما همچنین امکان کنترل از راه دور و کنترل پنجره برق را برای یک روز گرم فراهم می کند. تاکنون ، ما فقط اتومبیل های بالای P1،000،000 را دیده ایم که این نوع فناوری را بسته بندی می کنند.

لوازم یدکی chery tiggo5

برای تهیه قطعات یدکی chery tiggo 5 هم باید بسیار دقت کنید تا در این بازار شلوغ و نا مطمئن، یک قطعه مرغوب و با قیمت واقعی تهیه کنید. 
به این منظور یکی از فروشگاه های معتبری که در این زمینه می شناسیم را با لینک خرید لوازم یدکی چری تیگو 5 به شما معرفی می کنیم که بد نیست از این وبسایت هم استعلام قیمت و یا موجودی هر قطعه یدکی که لازم دارید را بگیرید. 

ایمنی چری تیگو 5

قابل درک است ، برای این نکته که به این نکته توجه کنیم که Tiggo 5x سیستم های ایمنی را اشغال می کند ، مقدمات را پوشش می دهد ، اما چندان هم فاقد آن نیست ، زیرا کل مجموعه این ویژگی ها را به صورت استاندارد دریافت می کند ، بنابراین با توجه به این موارد بد نیست. شما کیسه های هوای جلو دوگانه ، ABS با EBD ، کنترل پایداری و کنترل کشش ، کمک ترمز اضطراری ، کمک تپه و لنگرهای ISOFIX دریافت می کنید.

ما آرزو می کردیم کیسه های هوای بیشتری در بالای مدل خط وجود داشته باشد ، اما احساس می کنیم وسایل الکترونیکی کافی هستند ، به خصوص که کل صف بندی این همه ویژگی استاندارد را دارد ، که علاوه بر این برای انواع پایین تر نیز هست.

رانندگی و دست فرمان چری تیگو 5

فرمان به طور قطع در سمت سبک تر طیف ، با وزن مناسب و احساس نسبتاً خوبی قرار دارد. عبور از گوشه و کنار خیلی اعتماد به نفس نیست ، اما می توان این گریپ را به انتخاب تایر که چری با آن رفت ، کشاند. یک شناور قابل توجه به دلیل تنظیم سیستم تعلیق نرم تر وجود دارد. یکی دیگر از معیارهایی که باید در نظر بگیرید وزن کراس اوور است. در وزن 1321 کیلوگرم ، حتی می تواند در همان تقسیم وزن برخی از اتومبیل های جمع و جور قرار داشته باشد ، و این امر در انتقال ، قدرت و اقتصاد سوخت تأثیر دارد - که بعداً به آنها خواهیم پرداخت.

در تفرجگاه ها ، موتور 1.5 لیتری Tiggo 5x طبیعی مجهز به CVT هیچ ترکیبی از عملکرد نیست. این پیشرانه با داشتن 114 اسب بخار قدرت و 141 نیوتن متر گشتاور ، می تواند سرعت بیشتری به خود بگیرد که این امر را می توان به وزن وسیله نقلیه و انتقال عملکرد نسبت داد. CVT طبیعتاً ورزشی نیست ، در عوض ورودی های آرام و رانندگی در شهر را ترجیح می دهد. ما فکر می کنیم محیط شهری جایی است که 5 برابر در آن قرار دارد. رانندگی بزرگراه هنوز قابل انجام است ، اما موتور برای رسیدن به سرعت کمی طول می کشد ، و سبقت گرفتن با برخی از دشواری ها انجام می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.