ون تشریفاتی چه فرقی با ون معمولی دارد؟

همه اطلاعاتی که در خصوص اجاره خودرو، اجاره ون و ماشین های اجاره ای نیاز دارید!

ون تشریفاتی چه فرقی با ون معمولی دارد؟

۱۵۴ بازديد

حتما در مورد ون تشریفاتی هم شنیده اید که در مطالب دیگری که به آن پرداختیم، جای آن خالی بود و لازم است که اشاره کوچکی به این مدل اجاره ون هم داشته باشیم.
در ضمن قبل از شروع بد نیست به شما پیشنهاد کنم که مطلب بهترین خودرو های تشریفاتی برای اجاره خودرو با راننده را مطالعه کنید که قطعا برای شما جالب خواهد بود.

ون تشریفاتی همان اجاره ون با در نظر گرفتن یکسری تبصره های خاص است که شرایط رفاهی بیشتری را برای مسافر فراهم کند.

این موارد را می توانید در دسته های زیر قرار دهیم:

  • راننده تشریفات
  • خودرو تشریفات
  • برچسب و تشریفات دیگر

کلا در سرویس های تشریفاتی 3 تفاوت با سرویس های دیگر وجود دارد که یا مربوط به راننده می شود یا مربوط به نوع خودرو و یا برچسب مخصوص و مواردی از این دست که بر روی اتومبیل تعبیه می شود و شکل انحصاری تری پیدا کند.

راننده تشریفات چگونه است؟

کمی راجب رانندگان ون تشریفاتی صحبت کنیم و ویژه های خاص آن ها را بدانیم:

رانندگان ون تشریفاتی بر خلاف رانندگان معمولی باید ظاهری آراسته با کت و شلوار و شیک داشته باشند همچنین تکنیک های زبان بدن برای سلام و احوال پرسی درست با مسافران مهم خود را بلد باشند.

تسلط به چند زبان رایج دنیا مثل زبان های انگلیسی و فرانسوی و همچنین آلمانی از ملزومات کار آن هاست و باید بتوانند به شکل صحیحی با مسافران خارجی خود ارتباط برقرار کنند که بخصوص در سرویس های تاکسی فرودگاهی با آن ها بیشتر سر و کار دارند.

معمولا شرکت هایی که بصورت حرفه ای در زمینه اجاره ون فعالیت می کنند، برای مسافران مثلا فرانسوی خود سعی می کنند یا رانندگان فرانسوی ارسال کنند یا اینکه فردی را به عنوان راننده برگزینند که با فراهنگ و طرز برخورد این کشور به خوبی آسنا باشند.

در واقع یک راننده حرفه ای ون تشریفاتی می بایست زمانی برای مطالعه در خصوص آداب و رسوم کشور های مختلف بگذارد و حداقل کشور هایی که بیشترین توریست را دارند را به خوبی بشناسد.

خودرو ون تشریفاتی

ون تشریفاتی تفاوت چندانی با ون های دیگر ندارد و صرفا تمیز بودن آن است که وجه تمایز بین ون های دیگر است اما خب سعی می کنیم چند مورد از ون های تشریفاتی را خدمتتان معرفی کنیم که کاربرد بیشتری برای سرویس های اجاره ون لوکس دارند:

بطور کلی ون تویوتا هایس و ون بنز ویتو مهم ترین خودرو های ون اجاره ای در کشور ما هستند اما برای سرویس های عادی خودرو هایی مثل ون دلیکا و ون نارون هم گاهی استفاده می شوند.

اگر در قسمت سرچ گوگل همین الان دست به جستجوی عبارت ون تشریفاتی بزنید، اکثر خودرو هایی که مشاهده می کنید این موارد هستند:

  • ون هیوندای h350
  • ون بنز ویتو
  • ون تویوتا هایس سقف بلند hice

و باقی موارد هم به اشتباه از روز کلمه تشریفاتی، خودرو های سواری مثل بنز s500 را میبینید.

ون های تشریفاتی معمولا خودرو هایی کم کارکرد وو بسیار تمیز هستند که راحت بودن صندلی آن ها، سیستم سرمایش گرمایش خوب و تهویه مطبوع در آن ها از اولویت هاست.

برای تشریفات درون شهری ون هیوندا کاربرد بیشتری دارد و برای مسافرت ها یا اجاره ون برای خارج از شهر، ون تویوتا هایس پیشنهاد می شود.

دیگر موارد مربوط به ون تشریفاتی

اگر بخواهیم یک دسته بندی دیگر هم مربوط به موارد تشریفاتی دیگر در نظر بگیریم، برچسب چسباندن بر روی خودرو برای ذکر انحصاری بودن سرویس و مواردی از این دست که معمولا به سفارش و خواست کارفرما اجرا می شود وجود دارد که البته این موارد هم تاثیر گذار بر روی قیمت کل سرویس خواهد بود.

بطور کلی کسی که اقدام به بهره گیری خدمات اجاره ون تشریفاتی می کند، می بایست جزئیات سرویس و مسیر را در اختیار گروه مجری بدهد تا شکل درست و آرامی برای سرویس ( بدون هیچ سورپرایز بد ) به وجود آورده شود.

 ون تشریفاتی را از چه شرکتی اجاره کنیم؟ 

و اما معرفی یک شرکت برای اجاره کردن ون تشریفاتی! در مقاله بهترین اجاره خودرو های ایران و تهران به طور مفصل بهترین گزینه ها برای اجاره کردن انواع خودرو های لوکس یا ون های تشریفاتی در ایران را معرفی کرده ایم. 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.